שלום, בבניין שבו יש לי דירה מעוניינים להתקשר בחוזה תמא 38/2. זו דירה שנייה שלי. האם יחול עלי תשלום מס שבח במסגרת העסקה? בהנחה שהחוזה ייחתם ב 2015, על איזו תקופה יחושב השבח - מיום רכישת הדירה או מ 1/1/2014 ? תודה, ליאור.
שלום רב,
כעיקרון בפרויקטים של תמ"א 38 היזם לוקח על עצמו את מס השבח.
לצורך מתן מענה מהי חשיפת המס יש לקבל נתונים כגון מועד הרכישה, סכום הרכישה ועוד מספר שאלות שבטוחני שעו"ד של היזם יבקש לקבל לידיו בטרם חתימתכם על ההסכם
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זו שאלה שצריך לשאול את היועצים של הפרויקט: יועץ הג"א, קונסטרוקטור . תהליך הבניה וההריסה אמור להיות מאושר על ידם....
המשך תשובה