בנסח שטח הדירה נכלל חדר זה. רוצים לבצע 38/2. מה התוספת המגיעה לחדר זה. האם להתייחס לחדר בנפרד , או כחלק מהדירה. תודה משה

אם החדר נכנס לשטח אז לא ברור למה צריך לשלם תוספת. הרי תקבל תמורה לפי השטח הקיים שיש לך (כולל החדר). אלא אם יש לך הצמדה של שטח נוסף בגג ואז יש למנות שמאי שיקבע את יחס ההמרה בין השטח לבין מ"ר בנוי ואז תוכל לקבל תוספת בשטח לדירתך החדשה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. כנראה שלא מכוח התמ"א הקלסית אך יש תוכניות מחליפות מכוח סעיף 23 לתמ"א שמאפשרות לרשות לייצר תוכניות. יש לבדוק עם אדריכל או עם העיריה 2. כן 3. גיל מבוגר לכשעצמו אינו עילה לסרבנות. 4. בפינוי בינוי כ...
המשך תשובה