הסכם תמ"א 38/2 שחתמתי בוטל בגלל שלא חתמתי על תוספת ההסכם- האם היזם חייב להסיר הערת אזהרה מהדירה שלי וביטול כל ייפוי כוח בלתי חוזר - או שצריך לפנות לבית משפט? תודה.

נדמה לי ששוחחנו בפרטי בעניין.
אם הסכם בוטל, חלה על היזם החובה למחוק. בנוסף אמור להיות אצל עו"ד הדיירים יפוי כוח בלתי חוזר לשם ביצוע פעולת המחיקה.
בהצלחה,
נריה כהן, עו"ד
ראש מחלקת התחדשות עירונית
פלס, מוזר, כהן ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה היא מה סוכם ונחתם בינך ובין היזם. ייתכן וחל עליך התיקון לגבי זכויות קשישים וייתכן שלא. את זה עליך לבדוק בנפרד לפי מועד בו נחתמה עסקת התמ"א הראשונה בבניין, כלומר המועד בו חתם הדייר הראשון על ה...
המשך תשובה