שלום, אני נציג ועד בית בבניין שמנסים לאשר לו תמ"א 37, אך הדיירים מאוד חלוקים ויש גם התנגדות עזה בגלל העלויות. איך כדאי לפתור את הסכסוך? האם ניתן לערוך גישור?
שלום רב,
הדרך הנכונה ליישוב סכסוכיםמאו לקדם תהליכים מכוח תמ"א 38 זה באמצעות בחירת עו"ד שיוכל להוביל את התהליך מתחילתו ולהסיר חסמים וחששות של הדיירים.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיאמםרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תמורה עד 25 מ"ר איננה ממוסה. מעבר לכך גובה היטל ההשבחה הינו אישי ותלוי בהרבה מאוד גורמים (מועד וסכום רכישה וכו`). יש להתייעץ עם מומחה מס לשם עריכת החשיפה למס שבח. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחל...
המשך תשובה