התקבל היתר בניה, בהסכם לפני 10 שנים נקבע זמן עבודות של 18 חודשי תמ"א 38/1 בבניין של 4 קומות וחניה בתל אביב. היזם דורש לתקן את ההסכם למשך עבודות של 30 חודשים. האם זה הגיוני היום?

18 חודשים נשמע קצת מעט בהתחשב בעובדה שהשגת טופס 4 לוקחת הרבה זמן. מצד שני גם 30 חודשים נשמע הרבה. מציע שתתיעצו עם מפקח הבניה שלכם שיבחן את התקופה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נשים בצד את עניין הבטחונות. השקעה בתמ"א חיזוק זה הדבר הכי מסוכן שיש. לעניין בטחונות- צריך לראות את מבנה העסקה ולנסות לקבל התייחסות גם בנסח הטאבו. תתייעץ ודחוף עם עו"ד המבין בעולם ההתחדשות העירונית....
המשך תשובה