שלום רב, האם בפרויקט תמ"א 38/2, לדירות עם הצמדות מהותיות כגון: חניה פרטית, מעלית פרטית שהותקנה רק ב- 4/22 דירות, אמורים הדיירים לקבל תמורה גבוהה יותר מהדירות ללא ההצמדות הנ"ל, כפי שמתייחסים להבדלים בשטח הדירה הקיימת? בברכה ותודה

חניה בהחלט. מעלית- אני לא בטוח, תלוי עד כמה המעלית הזו תשרת את הבניין החדש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש קצת בלבול בשאלה. 1. רשות המיסים לא גובה "היטל השבחה" אלא מס שבח. 2. מי שגובה "היטל השבחה" זה העיריה/הועדה המקומית. 3. אם קיבלת דרישת מס שבח ,זה יכול להיות מ- 2 סיבות. האחת- הזכויות בפרוייקט חורג...
המשך תשובה