תמא 38/1 האם היזם יכול לרשום הערת אזהרה בטאבו לטובתו כאשר 1 מבעלי הדירות לא חתם. ואיך אפשר לברר זאת

1. בתמ"א 38/1 נהוג לרשום הע"א על יחידה רישומית או על רכוש משותף ולשם כך יש להשיג רוב של 100%
2. יש יזמים שרושמים הערות, גם בתמ"א של חיזוק על הדירות עצמן ולא על הרכוש המשותף ובמקרה כזה אין דרישה של הטאבו ל 100%
3. אפשר להוציא נסח מרוכז ולראות אפ נרשמו הערות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשרי לשלב הראשון . בשלב מתקדם יותר יהיה צורך בהסכמה גם של המחצית השניה ואם היא לא תינתן יהיה צורך לנהל הליך משפטי כנגדו. ...
המשך תשובה