שלום, לפני 4 שנים חתמנו חוזה עם יזם לביצוע תמ״א, תוקפו של החוזה פג, אולם הערת האזהרה עדיין לא הוסרה. האם יש לי זכות לדרוש להסירה? איך? למי לפנות? לעו״ד של היזם? תודה

1. כדאי שיהיה מסמך ביטול פורמלי מאת היזם.
2. כדאי לפנות ליזם ולדרוש.
3. בהחלט אפשר לנסות לךהסתיייע בעו"ד הדיירים שאמור להיות אצלו יפוי כוח למחיקת ההערה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

000000סיפור לא פשוט בכלל. צריך לקחת עו"ד מומחה בתחום. זה תהליך לא פשוט שיכול לעלות הרבה מאוד כסף ואולי גם היטל השבחה (בתלוי באיזו עיר) הכי טוב זה לנסות ולמצוא יזם שייקח על עצמו את התהליך על חשבונו...
המשך תשובה