בבניין המגורים שלנו יש שתי כניסות נפרדות, באגף אחד הדירות גדולות משמעותית ובאגף השני הן קטנות. התחלנו לקדם פרויקטתמ"א 38, אך בעקבות המעבר לחלופת שקד" המפקח על המקרקעין דורש לעדכן את חישוב זכויות הבנייה והתמורות לדיירים. בעלי הדירות הגדולות טוענים שמגיע להם חלק יחסי גדול יותר בדירות החדשות וברכוש המשותף בהתאם לשטח הקיים שלהם בטאבו, בעוד שדיירי הדירות הקטנות דורשים חלוקה שוויונית בתוספות . האם חלופת שקד קובעת מנגנון ברור לחלוקת הזכויות? האם ניתן לאשר את הפרויקט בוועדה המקומית גם ללא הסכמה מלאה של 100% מהדיירים על טבלת האיזון?

לועד הנוכחי לניהול השוטף של הבניין אין סמכות לנהל את פרוייקט התמ"א אלא אם הועד הוסמך במפורש לתפקיד הזה. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות`...
המשך תשובה