קיבלתי זכות מגורים ללא תמורה לכל חיי. הוחלט על תמא פינוי בינוי. הגשתי התנגדות, והיו מגעים עם הקבלן, שלא הושלמו. בינתיים דחתה הועדה את ההתנגדות שלי, בלי שהוזמנתי בכלל לועדה. (ואפילו לא הודיעו לי). איך אני מבטיח שלא יהיה היתר בנייה, בלי שיוסדרו הזכויות שלי.
שלום רב,
לא ברור משאלתך איזה זכויות שלך נפגעו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לשאלה הראשונה- סיכוי סביר לשאלה השניה- כל חוק אמור לעבור בכמה קריאות. למיטב הבנתי זה כרגע נמצא לאחר קריאה ראשונה. בהצלחה...
המשך תשובה