בניין בפ"ת בהליך תמ"א 38/2. לבקשת העו"ד המייצג אותנו נתבקשנו לחתום על ייפוי כוח בלתי חוזר לשנתיים האם תקין? מקובל בהליך תמ"א 38/2?

אם מדובר על יפוי כוח במסגרת הסכם מול היזם- תקין
אם מדובר ביפוי כוח אחר- התשובה היא לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תלוי באיזור. בת"א, באיזורים של רובע 3 ו - 4 אין בעיה להכין סקיצה של תכנון כי הזכויות מאוד ברורות. כנ"ל בחולון באיזורים מוגדרים של ח/619 המוגדרים כהתחדשות בניינית. בערים רבות, זה עשוי להיות יותר מורכב...
המשך תשובה