האם מותר להם להפסיק את העבודות בגלל סכסוך ביניהם? מה אנחנו, דיירי הבניין אמורים לעשות? כבר שנתיים וחצי שאנחנו חיים בתנאים לא תנאים של בנייה, לכלוך, רעש והמון אי נוחות! יש ביכולתנו לתבוע את שניהם/ אחד מהם כדי שימשיכו לעבוד כפי שהובטח מעבר לסכסוך שלהם?
איתי שלום,
הסכם התמא נחתם בין בעלי הדירות ובין היזם. היזם חב חובות שונות כלפי הבעלים ובעת איחור בביצוע העבודות הוא הכתובת. ברור שסכסוך בין היזם ובין הקבלן הוא לא עילה לעיכוב העבודות. אתה מוזמן לפגישת יעוץ במהלכה נבחן את הוראות ההסכם ונוכל להתייחס באופן קונקרטי. בנתיים בריאות איתנה לכל. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חוזה שנחתם מחייב את הצדדים עפ"י תוכנו. לעיתים התמורות עשויות להשתנות בהתאם למנגנון מוסכם מראש בהסכם עצמו. ככלל התמורות בין בעלי הדירות אמורות להיות עפ"י עיקרון שיוויוני. זה לא אומר בהכרח שכולם מקבלים...
המשך תשובה