במתחם ובו 4 בניינים מתכננים הדיירים "פינוי בינוי" והפרויקט נמצא בשלב שבו העירייה החליטה להפקיד את התוכנית. אנחנו לא מעוניינים בפינוי בפינוי . אני מעוניינת בתמ"א 38 בבניין שלנו. האם זה אפשרי? האם העירייה יכולה למנוע מאיתנו היתר בנייה בלי אפשרות להילחם באמצעות עורך דינו של היזם המעוניין לעשות תמ"א?

ככלל, עיריה יכולה למנוע מבניין ביצוע תמ"א 38 במקרה שבו המתחם הולך לפינוי בינוי.
אפשר להתנגד לכך. לשם בחינת הסיכוי לכך כדאי שתייעצו עם עו"ד פרטני שיבדוק את סיכויי ההתנגדות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן צודק עוה"ד שענה לך. יחד עם זאת, אם מדובר בקשישים, נהוג לאפשר שירותי אריזה ולעיתים גם תיווך. כמובן שהדבר צריךף להיות בידיעה של בעלי הדירות/נציגות ובהסכמתם מראש. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחל...
המשך תשובה