אנחנו בניין של 16 דירות. מספר דירות מבקשים להתקין מצלמות - בלובי פנים/חוץ וחדר אשפה. איזה רוב נדרש לקבל החלטה - 66% או 75%? ואם יש החלטה שכן מתקינים מצלמות - האם כל השירות מחויבות לשלם? תודה רבה

השאלה מתאימה יותר לפורום אחר של בתים משותפים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בהחלט 2. לעיתים ההסכם מספיק ברור ולא צריך "מנגנון" ככל שצריך מנגנון, ההסכם קובע מהו המנגנון. לרוב שמאי בעלים עורך ניקוד ובהתבסס על זה בוחרים/משבצים דירות...
המשך תשובה