אנחנו בניין של 16 דירות. מספר דירות מבקשים להתקין מצלמות - בלובי פנים/חוץ וחדר אשפה. איזה רוב נדרש לקבל החלטה - 66% או 75%? ואם יש החלטה שכן מתקינים מצלמות - האם כל השירות מחויבות לשלם? תודה רבה

השאלה מתאימה יותר לפורום אחר של בתים משותפים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. תהליך בדיקה של מימון אצל גורמים מממנים לוקח בדר"כ מספר חודשים. ככל שהיזם פחות מסודר וככל שיש יותר בעיות זה יימשך כמובן יותר. 2. בהחלט יכול להיות שהגורם הממן לא יאשר. מכל מיני סיבות (בעיות משפטיות/...
המשך תשובה