כאשר עושים בבניין מסויים תמ"א 38.2 שזה בעצם כמו פינוי בינוי באיזה שלב רושמים את הדירה בטאבו? ועוד שאלה בקשה מה עושים עם יורש שעדיין לא עשה קיום צוואה והדירה רשומה על שם המורישים האם אפשר לחתום כיורשים ואחרי שיבנו את הבניין לעשות קיום צוואה וצו ירושה? תודה
אורין שלום,
הליך רישום בתמ"א 38 מסוג 2 זהה לזה שבפרויקט פינוי/בינוי. יהיה צורך ברפרצלציה ולאחר מכן, זכויות הדיירים ירשמו על הדירות בבניין החדש שיקום.
לשאלתך השנייה, יורש שעדיין לא עשה קיום צוואה לא יוכל לחתום על מסמכים, שכן אין לו בשלב הזה זכויות בנכס.
בהצלחה,
מרי יעקובי, עו"ד - מנהלת פורום תמ"א 38
חברת עוה"ד אברהם ללום ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משפטית אם חמתך התחייבה לשלושה חודשים עליה לקיים את הוראות ההסכם. אולי שתמצא פיתרון זמני לסבלט את הדירה ליתרת התקופה של ה- 3 חודשים. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פךס, מוזר...
המשך תשובה