הבניין הסמוך החל תהליך של תמ"א 38, מתכוון לבנות מרפסות המתקרבות לבניין שלנו וכן להוריד את העצים שבינינו. באיזה שלב אוכל להציג התנגדות למהלך?
שלום עודד,
אחד השלבים בדרך לקבלת היתר בניה הוא פרסום הקשה להתנגדויות ע"י הוודעה.
יש חובה לפרסם את התוכנית בבוא העת להתנגדויות אך אני מציע לך לעקוב באתר העיירייה אחר ההתקדמות ובכך לדעת בדיוק מתי הבקשה מפורסמת להתנגדויות.
בברכה,
מאור רובין ,עו"ד
גיא פרבמן משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא בטוח שהייתה חובה לשלם לאמך שכירות. לפי לוחות הזמנים שציינת נראה שהסכם התמ"א נחתם ע"י הדייר הראשון לפני שנים רבות (6 שנים לפחות?) ובמועד זה לא היתה חובה עפ"י דין להוציא אמך לשכירות כך שאם היזם הו...
המשך תשובה