האם יש כמות קומות מקסימאלית שאפשר לבנות במסגרת תמ"א 38. כמו כן, האם העירייה קובעת את כמות הקומות, הממ"דים, החנייה וכדומה?
רום שלום,
התמ"א מאפשרת הוספת קומה נוספת/בניה בקומה מפולשת במסגרתה. בכל פרויקט תמ"א מנוצלות זכויות גם מכוח התב"ע. בכל עיר התב"ע שונה וישנן ערים כגון רמת גן/ראשל"צ שמאפשרות בניית תוספת של 2 קומות. התוספת של היחידות הנוספות נגזרת בעיקר מזכויות הבניה הקיימות בכל בניין ובניין, כנ"ל לגבי תוספות הבניה לדיירים.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. תמ"א 38/2 נדרש 80%. פינוי בינוי 66%. 2. ניתן עקרונית. עם זאת אם בניין מספר 3 נבנה על 2 החלקות או שיש זליגה מחלק הלחלקה נדרש פיתרון מתקדם יותר (בדר"כ תב"ע)...
המשך תשובה