חתימת ההסכם ע"י רוב הדיירים הוא תנאי להגשת בקשה להיתר !. נאמר לי כי הוועדה המקומית מתעניינת רק בעניינים תיכנוניים הקשורים לפרוייקט . האם זה ייתכן ?. .מה קורה , כש הבקשה להיתר אושרה ופתאום מתגלה שבעצם להסכם זה ,על אף שהוא חתום ע"י הרוב ,מתברר כי הסכם זה אינו תקף משפטית?
שלום,
אחד התנאים לקבלת היתר בניה הינו חתימת רוב הנדרש בהתאם לחוק על הסכם התמ"א וכן על הבקשה להיתר. ככל ולא הושג רוב נדרש לא יינתן היתר בניה.
בברכה,
מאור רובין, עו"ד
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

80 אחוז מהדירות במתחם אך לא פחות מ - 75% מהרכוש המשותף. ברמת הבניין, אם יש התנאי לעיל התקיים אז מספיק ברוב של 2/3 ברמת הבניין. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושו...
המשך תשובה