שלום, עומדים לבנות אצלנו תמ"א 38/2. אני מתנגד לעסקה כי אני חושב שהתמורה שאנו מקבלים מהיזם לא ראויה. השאלה: האם המפקחת (בתל אביב) נוהגת להחיל את תקן 21 לבדיקת רווח יזמי סביר של היזם? (לדעתי הרווח שלו הוא כ-100% על העלויות) תודה, חגי
שלום רב,
תקן 21 הינו תקן לפרויקטים של פינוי בינוי.
בכול הנוגע לתמ"א 38 המפקחת אינה בוחנת את הרווחיות של הפרויקט והרווח של היזם אלא בוחנת את ההיבט המשפטי האם קיים רוב והא ישנה אחידות בתמורות לבעלים
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בדרך כלל היטל ההשבחה אמור להיות משולם כבר בעת מתן היתר הבניה ע"י היזם.במקרים מסוימים ניתן לדחות חלק מהיטל ההשבחה תוך התחייבות למגורים של 4 שנים (לא השכרה). עליך לבדוק מול הרשות המקומית/ועדה מקומית את...
המשך תשובה