שלום, בנסח הטאבו של דירה בבעלותי רשום שאני בעלת 1/6 מהשטח במקרקעין (500 מ"ר). האם התמורה במקרה של תמ"א 38/2 מתחשבת בנתון זה או שמתבצעת רק לפי מדידת הדירה הנוכחית בפועל? האם יש הבדל במקרה של פינוי בינוי?

בדרך כלל בפינוי בינוי התמורות קבועות (תוספת X מטרים לדירה )
בתמ"א 38/2 קצת שונה. הכל לפי הסכמות הדיירים. לעיתים התוספות לפי שיעור האחזקה ברכוש המשותף לעיתים לפי גודל הדירה ולעיתים תוספת קבועה לפי מה שהדיירים מחליטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה היא מה היה גילו ביום שחתם החותם הראשון על הפרוייקט. אם במועד זה הוא היה בן 75 יש לו זכות להתפנות בתקופת הבניה (בתמ"א חיזוק) לשכירות. אם מדובר בתמ"א הריסה ובניה- החוק לא חל כרגע...
המשך תשובה