שלום רב יש ברשותי דירה בבניין בן 3 קומות . שטח הבניין: חצי דונם בנוסף יש הפקעה מהעירייה של 5 מטר. בנוסף השכנים לא רוצים להתאחד עם הבניין ליד כי לא רוצים לשלם ועד בית גבוה. האם יש יזמים שימצאו כדאיות כלכלית בתנאים האלה?
שלום רב,
לצורך מתן תשובה, איפה המגרש ? האם כולם מסכימים לתמ"א? ואולי בכלל כדאי לעשות תמ"א הרחבות?
בברכה,
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר חתמת על ההסכם- התשובה לשאלתך נמצאת בהסכם. אםעדיין לא חתמת, הרי שזה עניין מסחרי למו"מ מול היזם. אם יש הרבה חניות בבניין, הדבר עלול ליצור בעיה בשל תקני חניה מוגבלים (תלוי באיזור) או אפילו חוסר כד...
המשך תשובה