האם ניתן לעשות בנייה של תמ"א 38 ברחובות והאם העירייה ברחובות מרשה בנייה של יותר מקומה אחת עבור בניין בן שלוש קומות בלבד?
שלום רב,
למיטב ידיעתי אין תבע"ע גורפת לגבי תוספת של שתי קומות ברחובות. יש לבדוק כל בניין לגופו, לרבות בכל הקשור לזכויות הבניה הקיימות בכל בניין על מנת להשיב על שאלתך.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. עפ"י פסיקה של בימ"ש- כן יש צורך. 2. לא חושב. תוכל לדרוש ביטול המכירה או ביטול הסכם התמ"א אבל אם נשארת בהסכם , יגידו לך שהסכמת ואני מתקשה למצוא כאן עילה לתביעה "אישית" נגד בעלי המניות של היזם הראשו...
המשך תשובה