שלום בתוספת להסכם של 16 בעלי דירות שחתמו על הסכם תמ"א כתוב "ערבות לצורך תיקון צו הבתים המשותפים" שאלותיי 1. האם ניתן להשתמש בכסף לצרכים אחרים.2. האם ל9 דירות חדשות שלא חתומות על ההסכם יש זיקה לכסף זה? 3. האם הדיירים החדשים לא צריכים לקבל את הסכמת הדיירים החתומים על ההסכם למטרת השימוש במקרה ויש יתרה? תודה מראש אודיה

1. לא
2. לא
3. הכסף לא שייך לרוכשים וגם לא לדיירים. הפעלת הערבות היא רק אם יש הפרה כלפי הדיירים הישנים. תוכלו לכל היותר לדרוש עיקול הכספים במסגרת תביעה משפטית אבל לא מימוש שלהם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלה טובה. איני מכיר התייחסות בחקיקה או בפסיקה . הדעת נותנת שרוב בעלי הזכויות בדירה תוביל למסקנה שאכן ניתן לקבוע שדירה זו נספרת כמעוניינת. להבנתי הגורמים המקצועיים ברשות סבורים גם כך אך כאמור איני מכי...
המשך תשובה