שלום, הבניין שלנו עבר תמ"א 38. הבניין נמסר ביולי 2016 וביולי השנה הסתיימה שנת הבדק. בימים האחרונים התגלתה נזילת מים בקומה א' מצינור ניקוז חדש, שטמון מאחורי קיר גבס לאורך כל ה6 קומות, בפינה של חדר המדרגות, הצמוד למטבחי הדירות. לפי מיטב הבנתי, למרות ששמת הבדק הסתיימה, עדיין יש ליזם אחריות, כפי חוק המכר, לתקן תקלות כאלו. אודה על דרך פעולה – איך לפעול מול היזם. תודה רבה, נציגות הדיירים
היי מיכאל,
ככלל חוק המכר אינו חל על תמ"א 38 לכן ממליץ לך לבדוק את ההוראה הספציפית בהסכם עליו חתמתם מול היזם בעניין. בד"כ מצייניים מפורשות כי העניין כפוף לחוק ואז אכן התקופות לאחריות משתנות בהתאם לתקלה.
בברכה,
מאור רובין ,עו"ד
גיא פרבמן משרד עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עליך להזמין מומחה שיבדוק מהיכן הנזילה ומי אחראי לה. אם זה כתוצאה מעבודות החיזוק אז יש להוציא דרישה ליזם ולבקש לתקן וכל שלא יתוקן לתקן בעצמך ולתבוע העלות מהיזם. בהצלחה...
המשך תשובה