היזם הפר את החוזה שחתמנו איתו העו"ד שערך לנו את החוזה אמר לנו שהוא לא יכול ליצג אותנו כי הוא קבל תשלום מהיזם רק עבור ערכת חוזה. האם החוק קובע שה עו"ד חייב ליצג אותנו. ומה עלינו לעשות. תודה
ציון שלום,
יש לבחון את הסכם שכר הטרחה ואת הסכם התמא על מנת להשיב לשאלתך. אשמח להעניק יעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא הבנתי מה השאלה. איני מכיר את הפרוייקט שלך (תמ"א חיזוק/הריסה)הכל חשוב. כדאי לעבוד במקביל ולא בטור. לקחת ערבויות או לפחות התחייבות מהגורם המממן להנפקת הערבויות לאחר רישום המשכנתא בטאבו. ...
המשך תשובה