היזם הפר את החוזה שחתמנו איתו העו"ד שערך לנו את החוזה אמר לנו שהוא לא יכול ליצג אותנו כי הוא קבל תשלום מהיזם רק עבור ערכת חוזה. האם החוק קובע שה עו"ד חייב ליצג אותנו. ומה עלינו לעשות. תודה
ציון שלום,
יש לבחון את הסכם שכר הטרחה ואת הסכם התמא על מנת להשיב לשאלתך. אשמח להעניק יעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יש גורם מלווה סביר להניח שחתמתם על משכנתא לטובתו ובאופן שאינכם לבטל . גם אם אין גורם מלווה סביר להניח שדירות נמכרו לרוכשים וחלק מהם לקחו משכנתאות ובאופן שביטול הסכם התקשרות על היזם איננו פשוט. עליכ...
המשך תשובה