שלום רב, אושרה לי בקשה בתנאים להיתר בניה לתוספת ממד ומרפסת, אחד התנאים הוא ; ״הבנייה מותנית בחיזוק המבנה בהתאם להוראות סעיף 13 תמא 38״ חשוב לי להדגיש שלא בקשתי את ההיתר ע״פ תוכנית של תמא 38 אלא התוכנית לתוספת פרטית של ממד ומרפסת. מה זה אומר? אודה לתשובה נדב
שלום רב,
לאור הרצון לחזק מבניים כאשר מבקשים היתר בנייה יש לחזק את הבניין והוראת סעיף 13 מדבר על חיזוק הבניין.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין חובה חוקית לערוך מכרז. לא ליזמים ולא לעורכי דין. הסיכוי שתשכנע את המפקחת שההתנגדות שלך מוצדקת, כאשר 15 בעלי דירות חושבים אחרת ממך- אינו גבוה ...
המשך תשובה