למחרת יום המלחמה הוצאו ציוד העבודות מהשטח , פועלי השטחים לא חזרו, היזם לא מוכן לשלוח צוות מצומצם כפי שיש באתרים אחרים , משרד העו"ד שמייצג אותנו טוען שמפסיק לייצג אותנו היות והיזם לא משלם למשרד ובמקביל לא נותן תשובות. מה ניתן לעשות ?

כרגע אני ממליץ לאסוף את הדיירים והנציגות על מנת להבין את גודל הנזק. בעיקר להבין מהמומחים מטעמכם (מפקח, שמאי, עו"ד) את הסטאטוס ואת היתרונות והחסרונות בכל תרחיש. רק לאחר מיכן תוכלו לקבל החלטה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם דייר מתנגד ויש צורך לנקוט כנגדו הליכים משפטיים אז יכול להיות שהדייר המתנגד יצטרך לשלם את העלות של ההליך המשפטי כלומר עורך הדין של היזם שהגיש את התביעה והוצאות משפט וכו`. לעיתים יש מנגנונים של בח...
המשך תשובה