שלום, אבקש לדעת האם ניתן לבצע הסדרה מול שוכר בבניין שעתיד להתקיים בו תהליך של תמא? בהסכם השכירות מול השוכר אין סעיף שקשור לפינוי לטובת תמ"א, והאם הפיצוי לשוכר יוכל להיות לפי דמי השכירות אותם שילם לנו ולא מה שאנו נקבל מהיזם על תקופת הבנייה. תודה

לא ברור משאלתך מי אתה. האם אתה בעל דירה במתחם שיש בו פינוי בינוי? האם אתה יזם? האם אתה שוכר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם דייר מתנגד ויש צורך לנקוט כנגדו הליכים משפטיים אז יכול להיות שהדייר המתנגד יצטרך לשלם את העלות של ההליך המשפטי כלומר עורך הדין של היזם שהגיש את התביעה והוצאות משפט וכו`. לעיתים יש מנגנונים של בח...
המשך תשובה