שלום, ברשותי דירה בקומת קרקע בבניין אשר עובר תמ"א. העבודות החלו לפני כחודשיים וכעת נודע לי שהמיקום המתוכנן של מסתור הגז של הבניין הוא בצמוד למרפסת הדירה, וכי בשל כך על הקבלן לאטום כמחצית מהמרפסת ולמעשה להפוך ויטרינה של כ- 3.5x1.5 מ' לחלון של כ- 1x1 מ'. השינוי הזה לא מוזכר בהסכם התמ"א עליו אני חתום. האם הדבר חוקי? האם היזם יכול לכפות עלי שינוי כזה בדירה (ואגב כך להוריד משמעותית את ערכה)? תודה, רועי
שלום רב,
האם התקבל היתר בנייה? במידה שכן אז זה חוקי
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצתי היא לא לעשות תמ"א 38 ללא ליווי. אומנם ליווי של בנק מייקר את הפרוייקט מבחינת מימון אך הוא נוסך ביטחון גם אצל רוכשי הדירות, שווי דירות הנמכרות יהיה גבוה יותר וגם הדיירים הקיימים יכולים להינות מ...
המשך תשובה