סבי וסבתי חתמו על הסכם תמ"א 38 לפני כ-5-6 שנים. הבנייה טרם החלה וכעת הם נחשבים קשישים. הבנתי מהיזם כי החוק המדבר על קשישים הינו אם היו קשישים בעת החתימה. האם יש איזושהי פסיקה או תיקון לחוק לגבי דיירים שהפכו לקשישים בזמן הפרויקט?

לא מכיר תיקון חקיקתי כזה. יודע שהמפקחים בטאבו ממליצים ליזמים לבוא לקראת אותם קשישים ולאשר להם דיור חליפי בתקופת הבניה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן צודק עוה"ד שענה לך. יחד עם זאת, אם מדובר בקשישים, נהוג לאפשר שירותי אריזה ולעיתים גם תיווך. כמובן שהדבר צריךף להיות בידיעה של בעלי הדירות/נציגות ובהסכמתם מראש. בהצלחה, נריה כהן, עו"ד ראש מחל...
המשך תשובה