שלום עברנו תמא 38 חיזוק ולדיירים החדשים יש מתקני חניה. איפה אפשר למצוא חוק לגבי חובת הוראות למתקנים. האם חייב לעשות ביטוח? האם חובה לעשות הסכם אחזקה ושירות במידה ורק שניים רוצים מתוך כולם? מה המחויבות של אלו שלא רוצים לשלם לביטוח ולשירות ואחזקה.
גיל שלום,
לא קיים חוק ספציפי בעניין מתקני חניה. מקובל וחשוב כמובן לבטח את המתקן וכן לוודא אחריות ותחזוקה של היצרן או גורם אחר. נושא הנשיאה בהוצאות תחזוקה וכד׳ יש להסדיר במסגרת תקנון הבית המשותף. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. הבנק אינו הכתובת ומבחינתו ברגע שיקבל דרישה יחד עם הערבות המקורית הוא ישלם. 2. חגבי הנאמן- אני מניח שיש סיבה מדוע הוא מסרב להעביר לך את הערבות. עליך לברר את הסיבה לסירוב ולבדו` האם הסיבה הזו מוצדקת...
המשך תשובה