קניתי דירת גן מתמא 38 השטח הציבורי בין שתי דירות גן סופח לשכן ,מערכת הביוב שהיתה אמורה להיות באותו שטח חולקה ביני לבין אותו שכן שסופח אליו השטח )לפי התכנית אין בשטח שלי שוחות ביוב ) במקרה של הצפה אין גישה לביבובית ,אין כניסה מהחצר . מה עליי לעשות האם יכול לחייב את הקבלן לפתוח שער בחצר . והאם הקבלן יכול להתקין אצלי שוחות ביוב אודה לעזרתכם

שאלה שיכולה להתאים למהנדס בתחום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל עריה נהלים שונים בנושא לרבות עובי, צורה, נפח, צבע וסוג של הסורגים. נא בדוק עם מחלקת הרישוי באגף הנדסה ברשות המקומית אליה אתה שייך....
המשך תשובה