ברצוני לדעת האם חודש הפטור של מס שבח והיטל השבחה בגין תמ"א 38 בקריאה שניה ושלישית ?
ברי שלום,
הפטור על מס שבח לא דרש חידוש הוא עודנו בתוקף.
לגבי היטל השבחה- הצעת החוק עברה לקריאה שניה ושלישית. החידוש בפועל יהיה רק לאחר אישור ועדת הכנסת ופרסום החוק ברשומות.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל בפינוי בינוי מקובל לתת תמורות דומות ולא לבצע אפליה בין הבניינים. שונה הדבר אם יש שוני קיצוני ממש בין החלקות במצב הקיים כגון בית דו משפחתי שנכנס ביחד עם בניין בבנייה רוויה 4 קומות עם צפיפות גבוהה ...
המשך תשובה