ברצוני לדעת האם חודש הפטור של מס שבח והיטל השבחה בגין תמ"א 38 בקריאה שניה ושלישית ?
ברי שלום,
הפטור על מס שבח לא דרש חידוש הוא עודנו בתוקף.
לגבי היטל השבחה- הצעת החוק עברה לקריאה שניה ושלישית. החידוש בפועל יהיה רק לאחר אישור ועדת הכנסת ופרסום החוק ברשומות.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זה לא בדיוק משהו שאפשר לענות כאן בפורום. יש לבדוק מצב הפרוייקט באמצעות מומחים: שמאי, אדריכל, קונסטרקטור, עו"ד חיצוני ולגבש החלטה. לא בשלוף....
המשך תשובה