שלום רב, עושים תמ"א 38 בבניין של סבתי, והיא היחידה שמתנגדת. היא לא מסוגלת לעבור דירה וגם גרה בסמוך לבניין של בתה שעוזרת לה. מה ניתן לעשות במצב כזה?

אם מדובר בתמ"א חיזוק, יש לבדוק האם חל עליה התיקון לזכויות מבוגרים הקובע כי בתמ"א יש זכות למבוגרים לצאת לשכירות בתקופת הבניה. יש לבדוק עם עו"ד מבחינת המועדים האם החוק חק עליה מבחינת התנאים (מועד חתימת החותם הראשון על ההסכם, גיל וכו')
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשרי שעוה"ד יערוך, אפשרי שהנציגות, אפשרי שנציגי החברה, אפשרי שהמפקח, אפשרי שהמינהלת נוכחות פיסית בהגרלה היא לפי מה שהחלטת בהסכם. אין "תקנון הגרלות " של חניות. ככל שההסכם מדבר על זה תפעלו עפ"י ההסכם ...
המשך תשובה