היי בחודש הקודם נכנסנו לדירה שהושכרה ולא צוין שהבניין אמור לעבור תמ"א 38. והיום העמידו גדרות לבנים מסביב לבניין. מה ניתן לעשות ומה אפשר לדרוש? אני בהריון בחודש סוף שביעי לא אוכל שוב לארוז את כול הבית ובנוסף שוב הובלה. מה ניתן לעשות?

לדעתי יש כאן חוסר שקיפות מצד בעל הבית. אם אינך יכולה להישאר יהיה עלייך לשוחח עם בעל הבית בנושא ואם לא תגיעו להסכמה תצטרכי לפנות לביהמ"ש בתביעה מתאימה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא יודע מה זה "להשתלט". אם זה חלק מההסכם אז לא נקרא להשתלט. אם זה לא חלק מההסכם אז יש להבין מה הולך היזם לעשות בשטחים אלו, יכול להיות שאלו דרישות של העריה לשטחים ציבוריים לבניין ולא רצון לקחת או לנכס ...
המשך תשובה