אני בעלת דירה בקומה שלישית עם גג בטאבו. שטח החלקים הבנויים של הדירה, והמחסן והחניה עם החלק של הגג על פי מכפיל של 30%. היינו 180 מ"ר. אני מבקשת מהיזם, עבור שטח זה. 2 דירות. השאלה שלי האם ליזם יש ארוע מס חריג בגין 2 דירות? בתמא 38 2+3

כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לשאלתך הראשונה- עיריה לא "חייבת" להכריז הליך הכרזה נעשה מול הרשות להחדשות עירוני ולא מול העיריה ולשם כך יש דרישות שונות. אחת מהן זה מסמך ממהנדס העיר לשאלת השניה- אפשר לבנות בניין גם ללא קשר לתמ"א. א...
המשך תשובה