שלום רב, אנחנו בשבים סופיים לקראת התחלת בניה בתמ"א 38 הגענו לשלב שחניות מסויימות נפגעות לכמה דיירים. בתסריט הבניין רשום שחניה שלי נפגעת אולם במהלך כל השנים שהבניין קיים וקודמי (הבעלים הקודמים של הנכס) חנינו בחניה שונה מבתסריט. כיום החניה המקורית שלי שבתסריט נפגעת. האם אני זכאי להשאר בחניה שחניתי במהלך כל השנים ולא כפי שבתסריט?
ככלל הולכים לפי הקבוע בנסח הטאבו ומסמכי הבית המשותף אך ישנם מקרים חריגים שאדם עשה שימוש למשך תקופה ארוכה ולכן יש לקחת זאת בחשבון.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זו שאלה טכנית שרצוי לשאול מהנדס חשמל המכיר את העבודה עם חברת החשמל. על פני הדברים התשובה לא נשמעת הגיונית. ייתכן ופשוט אין לחברת החשמל את הפרטים של הדיירים החדשים אז הם מעדיפים להקים את תיקי הלקוחות ...
המשך תשובה