יש לי דירה 112 מטר בנוי 30 מטר מירפסת . הדירה 2 קומות בניתי את הקומה השנייה ליפניי שבע שנים מה מגיע לי

עניין התמורות אינו קבוע בחוק. אם הדירה מיוחדת ושונה אז אתה צריך להיכנס למו"מ עם היזם באופן ישיר או באמצעות הנציגות. ככל שיש מספר דירות כנ"ל אז כמובן התמורה צריכה להיות לפי אותם כללים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככלל בפינוי בינוי מקובל לתת תמורות דומות ולא לבצע אפליה בין הבניינים. שונה הדבר אם יש שוני קיצוני ממש בין החלקות במצב הקיים כגון בית דו משפחתי שנכנס ביחד עם בניין בבנייה רוויה 4 קומות עם צפיפות גבוהה ...
המשך תשובה