סגירת מרפסת לאחר תמ"א ובדירת עמיגור שלום גרה בדירת עמיגור(בשכירות) היה לנו תמ"א וקבלתי בית חדש יותר עם מרפסת . אך אני זקוקה למקום ומעוניינת לסגור אותה לחצי חדר . האם ניתן? שואלת בעיקר לגבי העיריה ולא לגבי עמיגור. כי הם אמרו שאם זה חוקי בעירייה וכדומה. אז אין להם בעיה. מדגישה-השאלה שלי היא דווקא כזאת- האם מותר לי לסגור את זה למרפסת מבחינת העיריה (ובכלל) -מבחינה חוקית או אחרת?

השאלה אינה נוגעת להתחדשות עירונית אלא לפורום תכנון ובניה או לדיור ציבורי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שאלתי :
סגירת מרפסת לאחר תמ"א בדירת עמיגור
שלום
גרה בדירת עמיגור(בשכירות)
היה לנו תמ"א וקבלתי בית חדש יותר עם מרפסת .
אך אני זקוקה למקום ומעוניינת לסגור אותה לחצי חדר .
האם ניתן?
שואלת בעיקר לגבי העיריה ולא לגבי עמיגור. כי הם אמרו שאם זה חוקי בעירייה וכדומה.
אז אין להם בעיה.
מדגישה-השאלה שלי היא דווקא כזאת-
האם מותר לי לסגור את זה למרפסת מבחינת העיריה (ובכלל) -מבחינה חוקית או אחרת?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לגבי פגיעות הגוף- זה עניין של עו"ד בתחום הנזיקין ולא בתחום התמ"א. לגבי נזקים בדירה- בהחלט אפשר להגיש תביעה, אם נגרמו לך נזקים בדירה או שלא ביצעו מה שתהחייבו לבצע. בהצלחה...
המשך תשובה