בבניין בו יש לי דירה קיבלנו אישור להריסה ובנייה לפי תמא 38 ב'. זוהי דירתי היחידה. באיזה שלב הכי מוקדם אני יכולה למכור את הדירה וכמה מס אצטרך לשלם.
שלום נאווה,
הסכם התמ"א עליו חתמתם מגדיר מתי ניתן למכור דירות (ככלל ניתן בכל שלב בכפוף לאישור הבנק המלווה). מרגע קבלת היתר בניה (ודיווח על כל למיסוי) ועד לסיום הבניה הדירה אינה מוגדרת כדירה אלא כזכות במקרקעין ולכן מס השבח יהיה 25%.
אני מציע לך להתייעץ עם עו"ד על המקרה הספציפי כיוון שיש אספקטים נוספים שלא ציינת אשר יש לבחון.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמנם שלוחו של אדם כמותו, אך בעניינים מהותיים, לא הייתי מסתפק בזה במיוחד כאשר פרוייקטים כאלה הם ארוכים וגם ייתכן שעוה"ד לא ימשיך עם היזם לאורך כל התהליך. בהצלחה ...
המשך תשובה