לידיעתי ניתן לחייב במקום בו ישנו רוב של יותר מ - 66% לאחר קבלת היתר על ידי פניה למפקח על הבתים המשותפים. ברצוני לשאול לגבי הצעת חוק הבאה להקדים את מועד הפניה למפקח אף למועד מוקדם יותר? מה חדש בנושא לידיעתי היתה הצעת חוק זה לפני כמה חודשים מה המצב כיום ?
תומר שלום,
המצב כיום הוא פנייה למפקח על הבתים המשותפים לאחר קבלת אישור עקרוני היתר הבניה ולאחר השלמת הליך ההתנגדויות, ככל שתהיינה.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל שמדובר בתמ"א חיזוק- אין איסור עפ"י חוק לבצע את הפרוייקט ללא ליווי בנקאי. המלצתי היא לא לצאת לדרך ללא ליווי של גורם מלווה (בנק מלווה/חברת ביטוח מלווה או שילוב של קרן מלווה+ חברת ביטוח המנפיקה פוליס...
המשך תשובה