בבניין( x) בוצע תמ״א , (26 דירות) נפסל אפשרות לחניה רובוטית. וכתוצאה חלק מהותיקים נשארו עם 4 חניות בטאבו (מתוך 16 דירות) . החניות הללו חולקות כניסה לחניון משותף עם בניין (y) ישן עם 15 דירות שלא עבר תמ״א ומסרב להשתתף בהוצאות הקשורות לכניסה לחניון על תקלות בורות וחסמי חניה. יש לציין שבניין x מנוהל ע״י חב׳ ניהול, האם זה תקין וחוקי להשתמש בקופת הועד עבור טיפול בכל הקשור לחניון המשותף הזה על אף ש 80% מהדיירים בבניין (x) אינם רשאים להשתמש בחניות הללו, ושוב כאשר בניין y מסרב להשתתף בהוצאות תחזוקת החניון. אשמח למענה בבקשה

קצת מורכב לענות מבלי להכיר את המסכת ההסכמית שביניהם ואת התקנון המוסכם. מוצע לפנות לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כל השותפים שלך בבניין, אול לפחות 80% חושבים שהדברים שנעשו הם תקינים, יהיה לך קשה לדרוש ביטול התמ"א. תוכל לכל היותר לבקש בהליך משפטי מסודר (תתייעץ עם עו"ד) שהחתימה שלך נעשתה בנסיבות מקפחות. בהצל...
המשך תשובה