אנחנו קבוצת דיירים בבניין ישן ברמת גן שמנסים לקדם פרויקט הריסה ובנייה כבר 5 שנים. בתמ"א 38 אמרו לנו שצריך רוב של 80% מהדיירים כדי להגיש תביעה נגד סרבנים למפקחת על המקרקעין, וזה מה שתקע אותנו עד היום. שמענו שבחלופת שקד והתיקונים החדשים בחוק, הרוב ירד ל-66%. רציתי לדעת האם זה נכון? האם תקף גם לחיזוק וגם להריסה?

כן ל- 2 השאלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה מאוד משתנה, מעיר לעיר, מרובע לרובע, משכונה לשכונה ואפילו מבניין לבניין. יכול להיות קומה וחצי ויכול להגיע גם ל- 3 או ארבע קומות תלוי בתוכניות המקומית שהכינה הרשות המקומית לפי סעיף 23 לתמ"א. ממלי...
המשך תשובה