שלום רב עודכנו כי הבניין בסמיכות לנו עומד לעבור הליך תמ"א 38. הגשתי ערעור לעירייה וביקשתי לדחות את הבניה בכמה שנים בשל מצבי הבריאותי (חולת סרטן שלב 4 ללא ריפוי). הבהרתי היטב שלא אוכל לעמוד בזה וכי איכות החיים שלי תיפגע. קבלתי דחיה והופניתי לוועדת ערר מחוזית. שאלתי היא מהם הסיכויים שאכן ייעתרו לבקשתי בוועדה המחוזית? האם יש תקדימים, פסקי דין בנושא? תודה מראש על תשובתך

סיכוי קלוש
יש לך תמיד את האופציה לעבור לגור בדירה חליפית והמקסימום שאפשר לדבר עליו זה שהיזם ישתתף בתשלום דמי שכירות לדירה החליפית (אם מדובר בתמ"א חיזוק)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום נועד למענה על שאלות ספציפיות ולא שאלות כלליות כמו מה לרשום בהסכם/ מה חשוב בהסכם/ אלו שאלות רחבות מידי שאינן מתאימות למענה מצומצם...
המשך תשובה