שלום, לגבי תשלום שכירות לדירה חילופית בזמן הבניה בתוכנית תמ"א 38 לחיזוק (ללא הריסה), האם היזם חייב לשלם לבעלי נכות מוכרת בביטוח לאומי? תודה

יש לבחון את המוגבלות. ככל שהמוגבלות היא כזו המונעת אפשרות מגורים בתקופת הבניה, יהיה על היזם להציע מגורים חילופיים בתקופת הבניה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתה צריך לבדוק עם היזם כיצד דווחה עסקת התמ"א ובאיזה פטור נעשה שימוש. בהצלחה נריה כהן, עו"ד ראש מחלקת התחדשות עירונית פלס, מוזר, כהן ושות` ...
המשך תשובה