שלום, באיזה שלב צריך לחתום על יפוי כח בלתי חוזר לעורך הדין של המייצג את הדיירים, ( לפני או אחרי חתימה עם היזם)? בפרוייקט תמ"א 38/2 תודה

בשל ב החתימה על הסכם מחייב עם היזם יש לחתום על יפויי כוח בלתי חוזרים לטובת עורכי הדין.
לפני כן אפשר להסתפק בכתב מינוי מצומצם או נוסח מצומצם של יפוי כוח אבל בוודאי לא "בלתי חוזר"
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הרציונל של תמ"א 38 זה חיזוק ולא שיפור כלכלי. בתמ"א חיזוק, ככל שניתן לתת תמורות שוות- מה טוב אך אם אי אפשר תיכונונית, זו לא עילה לסירוב. אפשרי לבקש תוספות מהיזם אך זה לא הכרח. ...
המשך תשובה