הי, האם התמורות לכל דייר בתמ"א 38 צריכות להיות גלויות לכל הדיירים או כל דייר יכול לסגור מול היזם תמורה ללא ידיעת הדיירים האחרים? האם ניתן לבקש מהיזם את גילוי כל התמורות שניתנו לכל הדיירים?

צריכות להיות גלויות אלא אם בעלי הדירות החליטו והסכימו שכל דייר יסגור את נושא התמורה בנפרד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם שניכם מקבלים אותה תוספת (16 מ"ר) אז לא הבנתי היכן האפליה? אם כוונתך שיש לך דירה גדולה יותר ואתה אמור לקבל יותר מ- 16 מ"ר אז זו שאלה שאתם כבניין צריכים להחליט על מנגנון התמורה האם כולם מקבלים תוספת...
המשך תשובה