שלום אני שוכר דירה, קיבלנו מכתב מהעירייה שלבניין אושר תמא 38 ועכשיו מחכים לשמוע התנגדויות מי שמעוניין הבעל בית לא הודיע לנו שום דבר בנושא רציתי לדעת תוך כמה זמן בערך מתחילים תכלס לבנות אחרי מכתב כזה
היי חזי,
תלוי בכמות בהתנגדויות ובמהירות בה ישלים היזם את התנאים לקבלת ההיתר. פחות או יותר שנה.
בברכה,
עו"ד מאור רובין
גיא פרבמן ושות'- משרד עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש כאן הרבה טענות עובדתיות שמצריכות בדיקה בגדול אין מניעה להגיש תביעה גם בלי קשר לחילוט ערבות אבל לפני מהלך כזה יש צורך לראות התחייבויות שלכם בהסכם ובהסכם הליווי. יש לפנות לייעוץ פרטני...
המשך תשובה