בבניין שלנו רוצים לעשות תמ׳׳א 38 חיזוק ותופסת. האם אוכל להשמיע את ההתנגדות שלי מול המפקחת על הבתים עוד בעת גיבוש ההסכם (מאחר ואין 100% חותמים) או רק בעת הגשת התוכניות לפרסום והתנגדיות? תודה רבה.
שלום,
רק לאחר קבלת היתר בתנאים לפרויקט הסוגיה תדון בפני המפקח/ת.
כמובן שלצורך כך יש דרישה לחתימה של 66% מבעלי הזכויות על הסכם התמ"א.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

000000סיפור לא פשוט בכלל. צריך לקחת עו"ד מומחה בתחום. זה תהליך לא פשוט שיכול לעלות הרבה מאוד כסף ואולי גם היטל השבחה (בתלוי באיזו עיר) הכי טוב זה לנסות ולמצוא יזם שייקח על עצמו את התהליך על חשבונו...
המשך תשובה