היי, רציתי לדעת, לאור הפרסומים החדשים בנוגע לרצון לבטל את התמ"א 38 בצורתו הנוכחית (בהנחה שבאמת יבטלו), האם מי שיגיש בקשה להיתרי בניה לפני מאי 2020 יוכל לבצע את הפרויקט, או שהם לא יאשרו לו את ההיתרים?
שלום,
אינני סבור שהתמא תבוטל. יתכן ותשונה בפרמטרים מסויימים אך לא תבוטל. בכל מקרה סביר שיקבעו הוראות מעבר לגבי פרויקטים המצויים בשלבים שונים של רישוי. כך או אחרת מומלץ דווקא והחיש ולהתקדם ולא להמתין. תודה עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה לא ברורה. אנסה לכתוב בתקוה שלכך התכוונת. לכל בעלי הדירות יש זכויות כאלה ואחרות בקרקע. מה שמגדי את הזכויות זה הנסח והתקנון בית משותף. אם יש דירות היום בקרקע אשר הקרקע מוצמדת להם- אז הקרקע מוצמדת ...
המשך תשובה